تاریما

تاریما

تاریما

تاریما

توضیحات درباره التهاب پلک

توضیحات درباره التهاب پلک

بلافریت التهاب پلک ها و پلک ها است. این یک بیماری رایج و اغلب طولانی مدت است، اما خوشبختانه نمیتواند به طور چشمگیری آسیب ببیند. التهاب ممکن است در پلک ها، مژه ها، غده های میکوباکتریوم اتفاق بیفتد، که باعث می شود که غده های خود را به راحتی پلک می کنند، و همچنین ممکن است ملتحمه (روی سفید چشم) دیده شود. عصبۀ Bluffy همچنین می تواند ناشی از عفونت های باکتریایی باشد، اما نه مسری. افراد مبتلا به بیماری های پوستی مانند روده ای، سبوره، داروی روغنی، شوره سر یا افرادی که دارای خواب آلودگی هستند بیشتر حساسیت به بلفاریت دارند. در این مقاله، ما افتخار می کنیم در مورد جسارت در مورد التهاب پلک صحبت کنیم.
انواع التهاب پلک

Image result for ‫توضیحات التهاب پلک‬‎

بلافریت در دو نوع رخ می دهد: بلفاریت جلدی و بلفاریت خلفی. در بلفاریت جلدی، قسمتهای جلویی و بیرونی پلک در پیوستن مژه ها دخیل هستند. دو علل شایع، bulgoritis قدام، عفونت های میکروبی و seborrhea (پوسته پوسته شدن) است. در بلفاریت خلفی ناشی از مشکلات لیپیدها در پلک ها، در داخل پلک گرفتار می شود. دو بیماری پوستی که سبب بروز بلیفاریت خلفی می شوند عبارتند از: آکنه و شوره سر و صورت.
علائم التهاب پلک

قرمزی و وجود پوست چرب بر روی لبه پلک ها مژه ها را از بین می برد. زخم های کوچک روی پلک ها وجود دارد. اگر لبه پلک زخم شود، زخم ها بسته می شوند. اگر این عرق برداشته شود، خونریزی رخ خواهد داد. تحریک و تحریک چشم اگر لبه پلک به چشم می افتد. مقیاس دادن به مژه ها و در گوشه ای از چشم یا بر روی پلک. حساسیت به نور به محض اینکه این علائم تشخیص داده شود، فرد باید به چشم پزشک مراجعه کند. علائم دیگری که ممکن است با بلفاریت ظاهر شوند عبارتند از: افزایش بیش از حد گوشه چشم در هنگام بیدار شدن، پلک های بالا و پایین، خارش، سوزش، احساس جسم خارجی در چشم با چشمک زدن، چشم قرمز یا تورم، التهاب یا شکستگی پوست در امتداد لبه پلک، و اشک بیش از حد. برخی از این علائم همچنین ممکن است در سایر بیماری های چشم نیز شایع باشند، مثلا در گلوکوم حاد، چشم ناگهان قرمز و دردناک می شود.
درمان التهاب پلک

اولین خط درمان بلفاریت برای حفظ سلامتی پلک است. پاک کردن پلک ها نیز باید با شستن مژه ها با شامپو کودک برای تمیز کردن لبه های پلک و حذف شوره سر و پوسته پوسته شدن انجام شود. شامپوهای چشم در این افراد باید به طور مداوم و نه به مدت چند روز انجام شوند، زیرا آنها شرایط بیماری را دارند و اگر این علائم مشاهده نشوند، ممکن است بلفاریت تجویز شود. فشردهای گرم، پوسته را روی چشم باز می کنند، بنابراین می توان آنها را با تمیز کردن پلک ها آسان کرد. فشردهای داغ نیز باعث گرم شدن و خم شدن پلاکهایی میشوند که غده پلک را مسدود میکنند. انسداد این غدد باعث التهاب می شود. ابتدا دست ها را بشویید و حوله ای را که با آب گرم در چشمان بسته بسته شده است قرار دهید. در ابتدای درمان چشم پزشک ممکن است 4 بار در روز به مدت 5 دقیقه هر بار تجویز کند. پس از آن، فشرده سازی گرم ممکن است یک بار در روز و چند دقیقه طول بکشد. همچنین عفونت های چشم باید کنترل شود و اگر اشک چشم ها کم باشد، اشک مصنوعی باید تجویز شود. گاهی لازم است عفونت مورد نیاز آنتی بیوتیک و قطره های پماد لازم باشد. قطره حاوی داروهای ضد التهابی نیز ممکن است مفید باشد. Belphat بیشتر در محیط های آلوده و خشک وجود دارد، و کسانی که در محیط مرطوب و تمیز زندگی می کنند، نسبت به این بیماری کمتر حساس هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.